Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > ZÁKLADNÍ UMĚLECKÉ VZDĚLÁVÁNÍ > 5.3 ŽÁCI ŠKOLY JSOU MOTIVOVANÍ K DOSAHOVÁNÍ DOBRÝCH VÝSLEDKŮ A PROJEVUJÍ SOCIÁLNÍ A OSOBNOSTNÍ KOMPETENCE A OBČANSKÉ HODNOTY.

5.3 Žáci školy jsou motivovaní k dosahování dobrých výsledků a projevují sociální a osobnostní kompetence a občanské hodnoty.


Škola má zavedený účinný systém podpory motivace žáků k učení a k dosahování úspěšnosti ve vzdělávání. Vedením školy a pedagogy jsou i ve spolupráci se sociálními partnery cíleně rozvíjeny aktivity zaměřené na sociální, občanský a osobnostní rozvoj žáků, žáci školy jsou schopni získané kompetence v průběhu vzdělávání prokázat. Škola vytváří žákům podmínky pro možnost účelného zapojení do společných činností za účelem uvědomění si vzájemných vztahů a odpovědnosti. Žáci jsou vedeni k úctě k uměleckým a kulturním hodnotám a aktivnímu podílení se na jejich zachování a předávání. Žáci školy jsou schopni získané kompetence v průběhu vzdělávání prokázat a škola dosahované výsledky pravidelně vyhodnocuje a oceňuje.